måndag 21 februari 2011

Här är jag



two_swans



Ja, nu har jag blivit bara så lat med att uppdatera att jag skäms.
Vet inte vad som tagit åt mig, dagarna bara rinner undan och jag har inte förmått mig att ta tag i att uppdatera.

Inte så mycket händer, mer än det vanliga, träning, hundpromenader och så William förstås Onsdagar och Fredagar.
William fyllde 7 år i Lördags och vi var där på kalas. Nu är det bara StarWars som gäller , lego är det om det är någon som inte vet:-)).Tänk att han är 7 år nu, det var ju inte länge sen jag körde runt med honom i kärran:-).

Jag håller ju på med en del grafiklektioner också och det tar mycket av min tid, så jag sitter vid datorn ganska mycket, men sen att uppdatera bloggen, ja det är trögt.

Idag hade vi tänkt oss en promenad i Gunnebo med Hugo och trodde i våran enfald att snön var borta där, men det var den inte, det var massor med is på gångstigarna och vi halkade oss fram så gott det gick. Vid Stensjön där promenaden börjar var det så mycket fåglar nu och just svanar var det ganska så många. Mölndals Stad ser till att dom får mat och det känns skönt.

Har varit på bio med bästa väninnan Mona och sett Änglagård och ja, den var sevärd, men inte sådär väldans bra tyckte jag. Men som sagt helt sevärd och många bra skådespelare är det ju.

Hoppas på att jag snart känner lust för att blogga lite mer, just nu känns det verkligen lite torftigt det jag skriver:-)).

Ha det gott alla!

temabonusnamn

4 kommentarer:

  1. Hejsan Berit!
    Så roligt att se dig här igen och tack för din kommentar hos mig.

    Blogglusten kommer när den kommer, oroa dig inte för det. Man kan inte tvinga fram några inlägg om man inte känner för det. För det ska ju vara roligt att skriva och inte kännas som ett tvång eller en plikt!

    Ha det riktigt gott och njut av William, det är viktigare än bloggandet!
    Varm kram till dig och Lennart!

    SvaraRadera
  2. Hej, Berit!

    Välkommen hem till "vintern"..usch o fy. Mer snö lär det bli också.

    Tänk ändå att William redan är 7 år...inte klokt ju. Min dotterson fyller 5 år den 3/4....och inte blir vi yngre inte ;-)

    Hoppas du är utvilad nu efter Sälen för du har att göra här hemma så det både räcker och blir över ;-)

    Några rader i bloggen får det bli när lusten finns.

    Ha det nu så gott!
    Kramen, Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej och kul att du är tillbaka igen!
    Hoppas ni haft en härlig vecka i Sälen
    Inte ska man tvinga sig till att skriva i bloggen. När tid och lust finns ska vara mottot tycker jag.
    Tänk att din William har blivit så stor.Oj, vad åren går och ju äldre man blir ju fortare går det. Änglagård har jag också sett och det är väl ingen storfilm kanske men ändå riktigt trevlig i min smak.
    Ha en skön dag!
    Kram Sylvia

    SvaraRadera
  4. Hej syrran! Ja du, snön är kvar här också i Skåne lite varstans. Det är svårt att få några vårkänslor, när temp är under noll och det biter i kinderna. Önskar dig och de dina en fin stundande helg!
    Kram Karin

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!