torsdag 17 december 2009

Ändrar bloggen

Hoppas ni har det bra i julstöket alla. Jag mår jättebra stressar inte. Idag har vi klätt granen och William var med och tyckte det var jättekul. Det blev kulor lite på alla hans sätt, men fint blev det:-).

Bry er inte om att bloggen kanske ser lite konstig ut, jag håller på att ändra layouten lite och det är inte helt lätt:-).

Imorgon är en härlig dag kan ni tänka. Vi skall gå på Sven-Ingvars Show på Trägårn här i Göteborg och jag ser verkligen framemot det. Jag är en stor älskare av hans härliga dansbandsmusik och det stora problemet för mig imorgon kväll blir att sitta still:-).

Jag berättar mer i helgen.

6 kommentarer:

  1. Hej! Ja nu har jag lagt upp en ny blogg och hoppas att jag ska kunna skriva lite då och då.
    Här är allt bara bra, njuter av att julpyssla i lagom takt utan att stressa. Har inte bestämt om jag ska ha en gran i år eller inte, vet inte hur jag ska få plats med den.
    Ha det så trevligt på Trägårn och njut av Sven-Ingvars Show! Kram Annette

    SvaraRadera
  2. Så du fixar och donar Berit, det blir nog bra när du blir klar.

    Ha det nu så hemskt trevligt på Trägårn, det blir säkert en minnesvärd kväll.

    Kramar och hälsningar till dig och Lennart!
    /Ingrid

    SvaraRadera
  3. Hej syrran!
    Oj, har du ändrat om! Så fint det blir.
    Ser att Annette H också har skrivit här. Härligt att ha henne bland oss igen!
    Ha det nu så underbart, och njut av Sven-Ingvars, mina ungdomsidoler!
    Kram fr syster Yster

    SvaraRadera
  4. Här stressas det inte heller. Orkar ju inte göra så mycket ändå, och allt som inte hinns med finns nog kvar när jag blir frisk igen.

    Kramizzar
    Marketta

    SvaraRadera
  5. Hej, Berit!
    Oj, så fint det är med vit bakgrund och mörk text på bloggen. Ljust o bra o lättläst! Blir säkert bra när du är klar:-)
    Jodå, nog blir det svårt att sitta still, det kan ja väl förstå. Den typen av musik måste man ju bara liksom röra sig till:-)) Om inte annat så går det väl att vicka på ben o armar :-)))
    Kram, Agneta

    SvaraRadera
  6. Jag vill önska dig också en riktigt God Jul
    Vi blir också många och ett främmande har jag fått idag så nu blir det lite dator

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!