fredag 7 augusti 2009

Cykelkorg







Känner mig lite mer ok idag, men är fortfarande lite trött och hängig, ingen riktig fart på mig alls:-).

Vi laddar för golf tidigt imorgon med svärsonen Stefan, kl. 8,10 på banan. Det är ju okristlig tid tycker jag, men får väl försöka ta mig i kragen`:-).

På Söndag bär det iväg till Gränna och mer golf. Vi skall också äta en god middag nere vid hamnen i Gränna har vi tänkt. Missade det på vår bröllopsdag den 3 Juni och nu skall det äntligen bli av.

Bilden på Hugo är träning att sitta i cykelkorgen för honom. Den är lite liten för honom och vi skall försöka hitta en större, vilket inte är helt lätt. Vi hade ofta med vår westie Tim när vi cyklade, men han var lite mindre i formatet än Hugo och lite lugnare också.




På bilden äter han vattenmelon, har aldrig haft en hund som äter alla grönsaker och frukter som Hugo. Han älskar morötter, broccoli, blomkål, gurka ja allt i grönsaksväg. Det är ju helt ok eftersom han har svårt att hålla vikten och då passar det bra med grönsaker istället för annan mat.

4 kommentarer:

  1. Hej, Berit!

    Tack för besök, ändå fr. Gränna:-)
    En trevlig stad och Visingsö brukar vara ett populärt utflyktsmål. Undrar om "Gyllene Uttern" fortfarande finns kvar?
    Vilken god mat ni åt och det gör mig sugen på något läckert :-))
    Märkligt att man alltid blir sugen när man läser om mat...

    Att Hugo är så liten så han får plats i cykelkorgen hade jag inte trott. Fantastiskt med en vovve som verkar bli vegetarian:-)))

    Krya på dig vännen och ha en trevlig semester....fullt upp hela tiden!
    Kramen, Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Gränna är en fin stad! En riktig sommar turist-stad!
    Hoppas att det nu går bra med golfen!
    Kram fr Syster Yster!

    SvaraRadera
  3. Så söt där i korgen måste jag säga.
    Hoppas du hade skoj på golfäventyret. Själv hade urskoj i lördags. Var på Madonna för första gången i mitt liv. Har längtat sen jag var liten och äntligen fick jag se henne live!! Inga ord kan beskriva hur härligt det känns.

    Hoppas du mår bättre nu Massa kramar Linda

    SvaraRadera
  4. Men du får inte ge honom vindruvor (njurarna) eller lök har jag fått lära mig
    Jag har aldrig spelat golf

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!