lördag 29 augusti 2009

Sälen hemresa imorgon


Ja, nu är det snart dags för hemresa från vår smultronställe i Sälen- En lisa för själen trots att vädret inte varit det bästa denna vecka. Idag kom solen på em och jag bara satt på altanen och njöt:-).

Nästa vecka börjar jag med yoga och nu undrar jag, är det någon som har erfarenhet av detta. Skriv då till mig. Jag är jättenyfiken på detta och har tänkt så länge att börja och nu skall det bli av.

Onsdagen den 2 September är första kursdag, så håll tummarna för att jag skall gilla detta.

Vi har grillat ikväll, kycklingbröst med parmaskinka, jättegott och så lite grönsaker och potatis till. Mums!!!

6 kommentarer:

  1. Välkommen hem :0), så gott ni ätit jag älskar kyckling.
    Yoga har jag hållit på mer privat och med vår dotter.
    Det finns ju så många olika sorter.
    Det vi gjort tycker jag mest har med behärskning och rätt andning att göra.
    Vi har hållit på med Kundalin yoga
    Vissa övningar avskyr jag och vissa övningar älskar jag
    För som sagt samma ställning rätt så länge
    Det är väl de jobbiga som jag behöver skulle jag tro
    Men det är jättebra för vår dotter gick och hade en ledare och hon blev jättebra i sin rygg

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!
    Ni verkar ha haft så mysigt under sommaren med era resor runt om. Klart att Hugo blir slut :-)
    Yoga har jag aldrig provat på men ShiGong. Mådde jättebra när jag höll på.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Så härligt ni haft det i Sälen. Men alla vackra sagor har ju ett slut:-)

    Men kanske det blir skönt att komma hem igen efter allt resande ni gjort denna sommar. Hus o trädgård väntar säkert på er båda med arbete...

    Yoga har jag inte sysslat med det finns många olika sorter så det gäller verkligen att hitta det som passar just dig. Men avslappning är aldrig fel.
    Jag har faktiskt tänkt mycket på Tai Chi däremot, verkar inte ha så skrobatiskt svåra övningar. Kroppen ska ju orka också.
    Ska bli spännande att få höra om detta är bra för dig och hur det hela går till.
    Ha det gott och önskar er båda en bra hemresa!
    Kramen, Agneta

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem får jag säga då.
    Hoppas verkligen din sommar vart kanon!!
    Här har det vart lite si och så som du kanske förstått av det du läst inne hos mig. Mkt med dottern som allt jobbigt. Men jag kämpar på!!

    Massa kramar Linda

    SvaraRadera
  5. Hejsan Berit!

    Jag måste ju titta in och önska dig lycka till med yogan i morgon. Du får rapportera här sedan vad du tycker om det.

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  6. Hejsan och välkommen hem!
    Yoga är nog bra både för kropp och själ. Att få lära sig avslappning på rätt sett.....Det ska bli spännade att höra vad du tycker.
    Kram Sylvia

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!