måndag 13 april 2009

Annandag Påsk - vilken härlig dag









Kan man ha det så här bra tro? Solen har varit framme i omgångar, backarna ligger vita och fina och väntar på oss:-).

Vi är i Sälen nu en vecka framöver och vi älskar att vara här. Har ju åkt skidor utför i många år med ett uppehåll på ett antal år då längdåkning gällde, men nu är det utför igen i lite lugnare takt kanske:-). Har tom hjälm nu och det är faktiskt jätteskönt om man skulle bli påkörd av någon.

Idag har vi hyrt skidor och handlat. Långpromenad med Hugo som tyckte bilresan upp igår var lite tråkig.

Har med bärbara och TeliaRefill för en vecka, jättebra och billigt 99:- och snabbt går det också.

Här kommer några kort jag tog på terassen nu på em.

Tre i veckan Vecka 16

Sol, vind och vatten.....
1 Hav, sjö eller pool?
2.Hur många grader ska det minst vara för att du ska bada?
3.Använder du solskyddsmedel?

Mina svar:
1. Hav helst men sjö går också bra.
2. 20 grader annars blir det inget bad:-).
3. Ja, jag måste det och gör det.

3 kommentarer:

  1. Ser härligt ut däruppe! Och Hugo är lika söt som vanligt förstås. Skulle vara roligt om ni ville komma och ta en fika om några veckor och hälsa på min lille parvel. Vi hörs snart!
    Kram//Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag unnar dig härliga dagar i Sälen, men var rädd om dig!
    Tack för den fina awarden, hämtar hem den imorgon, för den ska väl hämtas??
    Kram från syrran!

    SvaraRadera
  3. Hej Berit.
    Det är mycket klokt av dig att använda hjälm, det tyder på att du har något att vara rädd om, synd att inte alla är på samma spår.(där fick jag till det;))

    Hugo är supergullig förresten, visade just bilden för Richard, hm, kanske ändå...
    Kram,
    Annette

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!