måndag 6 april 2009



Tre i veckan Vecka 15


Shoppinggalen?
1. Vilken är din favoritbutik?
2. Finns det någon affär du avskyr att besöka?
3. Brukar du handla online?

Mina Svar:
1. Jo, det är en butik som heter Masai som har så härliga kläder som är lättburna och är så snyggt skurna.

2. Nej, inte direkt, men Lindex hör inte till mina favoriter.

3. Det har hänt, men inte så ofta faktiskt, svårt med storlek tycker jag.


Ja, nu är vi inne i påskveckan och det är otroligt så fort det gått. En härlig tid har vi framför oss och vi fick ju lite försmak av det i helgen.

Jag har tänkt mig att putsa fönster innan påsk, får se om det blir idag eller om jag skjuter på det till morgondagen. Har lite ont i ryggen idag, kan ju skylla på det:-).

Vi skall snart på promenad med Hugo och så passar dotter Gunilla en hund som heter Ronja och vi skall ta med henne också på promenaden, blir ju lite kul för Hugo med damsällskap för en gång skull.

2 kommentarer:

  1. Ja visst går tiden fort och innan vi vet ordet av så är det jul igen!!

    Jag handlar mkt på nätet. Inte så mkt kläder till mig men till barnen. Och gardiner blir det lite då och då.

    Hoppas din måndag vart fin? Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hejsan Berit!
    Är här och kollar dina svar på treiveckan. Jag hoppar nog över det den här gången, jag gillar ju inte att shoppa och någon favoritbutik har jag definitivt inte.

    Om du känner för det kan du titta in på bloggen idag, för jag har en liten sak till dig.

    Kram Ingrid

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!