tisdag 26 maj 2009




Ny vecka och som vanligt så missade jag Tre i Veckan igår, kommer idag istället:-).

Tre i Veckan.



Vecka 22 Regniga dagar.

1. Blir du nedstämd när det regnar?
2. Vad gör du helst en regnig dag?
3. Använder du paraply eller regnkläder?

Svar:
1. Nej inte nedstämd, men kanske lite loj:-) blir jag nog.

2. Sitter vid datorn eller så bakar jag matbröd.

3. Både och. Går jag ut med Hugo så blir det regnkappa, svårt att ha paraply då, men är det bara jag så blir det paraply och sen glömmer jag paraplyet någonstans:-).

Igår hade vi lille William en extra dag pga studiedag på dagis, han kommer imorgon också , Onsdagar brukar vi ju ha honom så då tyckte han att så skall det ju vara:-). Farmor sa ju, såklart det går bra:-). Vi skall gå ut i skogen igen tycker William, vi var ute i två timmar på Måndagen och han är jätteduktig på att gå(springa). Bullar och något att dricka tar vi med och så rastar vi på något fint ställe.

På em var vi i Kungsbacka och tittade på barnbarnen Emelie och Emma som skulle på bal med skolan på kvällen. Långa klänningar hade alla flickor och jisses så fina dom var. Nästa vecka är det dags för studenten och dom går ut samma dag och skall fira tillsammans också.









5 kommentarer:

  1. Hoppas det blir fint väder imorgon så att ni kan få gå i skogen med William och Hugo.

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  2. Härligt med tid till barnbarnen. Ja som du förstod av det jag skrev inne hos mig blir det inte så mkt mer av den varan för barnens farmor tyvärr.
    Blir så ledsen när vuxna inte kan vara just vuxna i såna lägen. Men jag lägger det åt sidan och kör på med min egen lilla familj. Och vi har alltid min familj bakom oss som tur är.

    Hoppas du haft en fin onsdag nu Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte det är sant att flickorna redan skall ta studenten. Tycker inte alls det var längesedan du skrev om när dom var hos dig på jobbet och då var dom inte så gamla alls ju. Ja jösse vad tiden går fort. Man märker det på barnbarn. Gott att lille William kom till världen för nu får ni ju liksom börja om på ny kula igen.
    Ha det så gott och hoppas blåsten avtar för attans vad det har stormat här.
    Kram, Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Mat och barnbarn vad kan vara bättre :-)
    Vi fick en liten ängel förra året det är så roligt med en liten tjej. Våra andra barnbarn
    är 20,15,14 och 12 år så då kan du förstå att denna lilla Julia är speciell. Har lite bilder på henne hos Roffe :-)
    Önskar Er en riktigt skön Pingst helg.
    Solen kommer och vi åker till Kolsva och dricker kaffe (ställer ut Roffe) :-)
    Kram Annkila

    SvaraRadera
  5. Hej syrran!
    Studenten....tänk vad tiden går! Och första balen, jag kan tänka mig att de var fina!
    Ha en underbar pingsthelg!
    Kram syster Yster

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!