tisdag 19 maj 2009




Visst är dom vackra mina Mårbackapelargoner? Jag älskar just Mårbacka och dom är väldigt lätta att få att blomma och bli riktigt fina.

Jag passar på att skriva lite här nu, tror det blir åska senare, det drar ihop sig riktigt svart bortöver och på radion nämnde dom visst åska sa maken.

Här kommer
Tre i Veckan Vecka 21.

1. Hur lång tid tillbringar du vid datorn en vanlig dag?
2. Hur lång tid ser du på TV en vanlig kväll?
3. Hur många timmar sover du per natt?

Svar:
1. Ja, det blir iaf minst två timmar och ibland mycket mer, beror på en del kurser i grafik som jag håller på med.

2. Kanske en timme eller lite mer om det är någon bra film eller något annat som roar mig. Är inte mycket för TV faktiskt.

3. Minst 8 och ibland 9, behöver mycket sömn för att fixa vardagen:-).

Imorgon är det William och hans pappa är ledig halva dagen så vi skall göra en utflykt till Bohus Fästning är det tänkt, hoppas på bra väder. Ett besök på kexfabriken blir det säkert också.


5 kommentarer:

  1. Hej på Er!
    Hoppas att det är bra med er och att Hugo inte fått alltför många kassar kastade bredvid sig:-)
    Jättefina är dina Mårbacka, jag har en som jag haft ute förra sommaren men den behöver lite extra vård för att komma igång. Fick ett nysatt skott av en granne, den pelargonen är lite polkagrisrandig...kanske heter den polkagrispelargon?!
    Ha ddet gott och pussa Hugo!
    Kram Annkila

    SvaraRadera
  2. Jag provade många gånger att skriva ngt, men det ville sig inte. Nu har jag testat, se ovan, och det gick bra!
    Jättefina pelargoner du har! Mårbacka är underbara.
    Ha nu en mysig helg!
    Kram syster Yster

    SvaraRadera
  3. Fina blommor du har där. Jag har slutat köpa sånt för allt dör hemma hos mig. Är inge bra på att sköta dem.

    Har legat med spräng värk i huvudet igen och det har vart värre än vanligt. Skall ta mig till läkare nu för detta håller inte. Orkar inte ta hand om mina barn och jag måste ju för ingen annan är här på dagarna.

    Hoppas du får en fin helg nu Massa kramar Linda

    SvaraRadera
  4. Hejsan Berit!
    Så fina dina Mårbackor är det är också en favorit för mig.Men i år ser min väldigt ynklig ut ännu får se om den vill ta sig.Jag har satt den i rabatten nu så får vi se hur det går.
    Trevlig helg kram U-B

    SvaraRadera

Roligt om du skriver några rader!